Nowa odsłona systemu wsparcia dla rekuperatorów KOMFOVENT
Firma Ventia, generalny dystrybutor rekuperatorów klasy premium KOMFOVENT DOMEKT, właśnie uruchamia nową odsłonę swojego systemu wsparcia technicznego i serwisowego dla użytkowników central wentylacyjnych Komfovent. System VENTIA Serwis&Wsparcie po ponad roku zbierania opinii od użytkowników i instalatorów został w taki sposób zmodernizowany, aby wszystkie procesy były jeszcze przyjaźniejsze, szybsze i bardziej intuicyjne dla użytkowników. W Systemie każdy posiadacz DOMEKTA może w wygodny sposób przedłużyć gwarancję producenta do 3 lat, zgłosić potrzebę zdalnego wsparcia on-line realizowanego w wybranym przez użytkownika terminie lub awarię urządzenia. Co ważne cała historia urządzenia jest w jednym miejscu - uruchomienie, przeglądy, zgłoszenia i inne zdarzenia zapisują się automatycznie. Dodatkowo, również automatycznie System sam poinformuje go o konieczności wykonania przeglądu rekuperatora oraz o każdej zmianie statusu zgłoszonej sprawy.
www.ventia.pl...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze