Marka FAKRO znów na podium
1-2/2022
minutę
Magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ogłosiły wyniki XIV edycji największego badania marek w Polsce. Firma FAKRO zajęła w rankingu 3 pozycję w kategorii firm z branży budowlanej, zdecydowanie wyprzedzając konkurencję.
Analiza medialności dotyczyła aż 500 marek i objęła 108 mln informacji. Opracowanie uniwersalnego wskaźnika, jakim jest SIŁA MARKI, pozwala na porównywanie poszczególnych marek z różnych obszarów oraz wszystkich branż między sobą. Ostateczna wartość decydująca o miejscu brandu w rankingu TOP MARKA jest wypadkową liczby kontaktów odbiorcy z daną marką oraz, co szczególnie cenne, oceny jakości komunikatów. Podstawą metodologii badania są: liczba publikacji, impact oraz wskaźnik sentymentu.
W raporcie przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku: 2 mln tekstów prasowych, 16 mln internetowych i 90 mln postów w mediach społecznościowych.
www.fakro.pl...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze