BDR THERMEA POLAND uruchamia Portal Użytkownika - wygodne centrum obsługi posprzedażowej
BDR Thermea Poland, producent systemów grzewczych marek De Dietrich i BAXI, uruchomił Portal Użytkownika - nowoczesne narzędzie online do zarządzania urządzeniami grzewczymi. Platforma dostępna pod adresem gwarancje.dedietrich.pl pozwala m.in. przeglądać zarejestrowane urządzenia, sprawdzać ważność gwarancji, umawiać przeglądy i naprawy, otrzymywać przypomnienia SMS lub e-mail, a także korzystać z programu BDR Assistance i przedłużać gwarancję.
Rejestracja urządzenia w portalu przebiega w czterech krokach: zakup w autoryzowanym punkcie, montaż i uruchomienie przez instalatora, rejestracja w systemie oraz coroczne przeglądy serwisowe.
To kolejne rozwiązanie marki wspierające komfort użytkowników oraz budujące nowoczesny model obsługi klienta w branży grzewczej. BDR Thermea zachęca wszystkich klientów do założenia konta i korzystania z portalu.
www.gwarancje.dedietrich.pl...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze