20 lat marki Knauf Therm na tle zmieniającego się rynku termoizolacji
10/2018
17-22 minuty
Ponad dwie dekady istnienia firmy Knauf Industries w Polsce to bogaty bagaż doświadczeń, obserwacji ale i innowacji. O tym, co jest ważne w branży budowlanej i w jakim kierunku ona zmierza, rozmawiamy z Anną Rusiecką, Koordynatorem Działu Termoizolacji Knauf Therm.
Jak długo pracuje Pani w Grupie Knauf?
Anna Rusiecka: Moja przygoda z Knauf'em, bo tak to wciąż odbieram, zaczęła się prawie 14 lat temu. Precyzyjnie rzecz ujmując, pracuję w firmie Knauf Industries, spółce Grupy Knauf. Jesteśmy właścicielem marki styropianu budowlanego Knauf Therm, istniejącej na rynku już od 20 lat. Produkcję styropianu w fabryce w podwarszawskim Mszczonowie rozpoczęliśmy w 1998 roku.
Dlaczego związała Pani swoją karierę właśnie z Knauf Therm?
A.R.: Powodów jest kilka - oczywiście marka - Knauf to znany z najwyższej jakości produktów koncern międzynarodowy, to także szeroka ścieżka rozwoju zawodowego. Jak pracować to tylko u najlepszych - celuj wysoko - to moja dewiza życiowa. Ale chyba jednym z najważniejszych czynników, który wpłynął na moją decyzję o podjęciu pracy w Knauf Therm był fakt, że pomimo tego iż firma ma strukturę korporacji międzynarodowej to kultywuje wartości jakie można spotkać w przedsiębiorstwach rodzinnych, gdzie pracownik jest jednym z naji...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze