Dobry produkt tylko z "Dobrym Montażem"! Nowa odsłona kampanii
10/2018
4-5 minut
Według ostatnich badań, 57,9% inwestorów indywidualnych zetknęło się z niefachowym montażem wyrobów stolarki budowlanej. Jednocześnie 78,8% badanych zadeklarowało, że przywiązuje wagę do poprawnego montażu tego typu rozwiązań. Ich prawidłową instalację promuje ogólnopolska kampania społeczna "DOBRY MONTAŻ", której nowa odsłona rozpoczęła się 1 września br. Jej Patronem Honorowym zostało Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.
Realizowana od 2014 roku kampania "DOBRY MONTAŻ" ma na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie montażu wyrobów stolarki budowlanej: okien, drzwi, bram, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Skierowana jest do inwestorów indywidualnych oraz fachowców, a część jej inicjatyw nakierowanych jest również na promocję zawodu montera stolarki budowlanej. Bieżąca odsłona organizowanej przez Związek POiD akcji potrwa do końca czerwca 2019 roku i obejmie szereg działań, wśród których będzie mnóstwo nowości.
Dla każdego, komu bliski jest temat budowy domu czy aranżacji wnętrz, źródło wiedzy stanowi strona internetowa kampanii: www.dobrymontaz. com. Oprócz praktycznych porad odnośnie wyboru i prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej, można tam znaleźć wyszukiwarkę firm świadczących usługi montażowe. Inspiracje oraz atrakcyjne konkursy z nagrodami publikowane są natomiast na Fanpagu "DOBRY MONTAŻ" na Facebooku. W ramach akcji, w dalszym ciągu realizowana będzie kampania...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze