ISOVER kontynuuje kampanię społeczną „LEPIEJ BEZ SMOGU”
10/2020
minutę
Pod hasłem „Lepiej bez smogu” marka ISOVER kontynuuje kampanię społeczną wspierającą rządowe programy na rzecz termomodernizacji, jakimi są m.in. „Czyste Powietrze” czy „Stop Smog”. Nowa odsłona akcji opiera się na cyklu filmów edukacyjnych „Studio Lepiej Bez Smogu”. Dziennikarka Beata Sadowska, nowa ambasadorka akcji, wraz z ekspertami ISOVER zachęca w nich do realizacji strategii małych kroków w walce o poprawę jakości powietrza. Wyjaśnia m.in., jak sprawdzić, ile smogu generuje dom, a także jak przygotować się do termomodernizacji.
Kampania promuje przemyślaną termomodernizację budynków, jako pierwszy krok na drodze do przeciwdziałania zanieczyszczeniom powietrza. Jej celem jest podniesienie świadomości na temat źródeł powstawania smogu, a także dostępnych środków i rozwiązań pomocnych w ograniczaniu tego zjawiska.
www.lepiejbezsmogu.pl...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze