Kampania LEPIEJ BEZ SMOGU nagrodzona w konkursie ZŁOTE SPINACZE

Kampania społeczna ISOVER, wspierająca rządowe programy na rzecz termomodernizacji i edukująca na temat jej roli w walce ze smogiem, została nagrodzona w XVIII edycji konkursu Złote Spinacze, w kategorii „Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze”. ISOVER jest jedynym producentem z branży budowlanej nagrodzonym w konkursie. Przypomnijmy, że kapituła oceniła aż 394 projekty.

Inicjatywa Lepiej Bez Smogu wystartowała w 2019 r. i była kontynuowana w 2020 r. Marka ISOVER, producent materiałów izolacyjnych z wełny szklanej i skalnej, zaprosiła do współpracy ambasadorów: Kamila Stocha, Ankę Dziedzic, Antonio Lindbacka i Beatę Sadowską. Kampania opierała się na jasnym przekazie, podkreślonym przez niestandardową formę działań.

Już na samym początku kampanii ambasadorowie zachęcali w viralowych filmach do wspólnej walki o czyste powietrze. Z kolei na ulicach miast clean ads, czyli napisy graffiti wykonane wodą na brudnych murach, z hasłem Lepiej bez Smogu uświadamiały przechodniom w Krakowie,

...