Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poproś
6/2021
2-3 minuty
Około 40 lat temu kabaret Tey uczył klientów jak należy kupować, mówiąc m.in., że SKLEP to skrót od Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poproś. Dziś na szczęście nabywca jest traktowany, przynajmniej w Pozbruku, niczym partner, którego eksperci wspierają w tworzeniu efektywnych użytkowo i ciekawych wizualnie aranżacji przestrzeni. Obsługa nie zapewni jednak sukcesu inwestycji w kostkę brukową, palisadę czy elementy architektury ogrodowej bez pomocy kupującego.
To zdanie zabrzmi niczym banał, lecz banałem nie jest. Zanim wydamy pieniądze, prywatne czy też firmowe, przemyślmy, co tak naprawdę chcemy mieć wykonane. Podyskutujmy z rodziną, zarządem, architektem, wykonawcą i innymi doradcami, by końcowy efekt oczarował bez przedrostka „roz”. Tu pomocą służą również eksperci Pozbruku.
ŚCIĄGA Z EKONOMII
Warto skonfrontować zamierzenia z budżetem - tu nie ma prawa dojść do kolizji. Kupując kostkę brukową, nie bójmy się wydać nieco więcej na produkt wytrzymały, a zarazem spełniający wymagania estetyczne. Pomyślmy o przyszłości. Tańsze kostki zazwyczaj szybko tracą swój kolor, są podatne na uszkodzenia mechaniczne wynikające z codziennego użytkowania, łatwo ulegają odpryskom. W dodatku, przy zmienności pogody w Polsce, nawierzchnia i inne elementy „wyposażenia” muszą sprostać 40-stopniowym upałom, jak i spadkom na termometrze mocno poniżej zera.
Zapytajmy sprzedawcę czy kostkę można obrabiać i przycinać. Dochodzi też aspekt: na ile wybrana kostka...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze