WICONA świętuje 70-lecie - konferencja prasowa „Przesuwamy granice architektury”
11-12/2018
4-5 minut
Technologia nadaje kształt pomysłom i potrafi przesuwać granice architektury. Namacalnym tego dowodem są obiekty takie jak Park Avenue w Warszawie, którego zwiedzanie było jednym z punktów konferencji prasowej z okazji 70-lecia marki WICONA.
W spotkaniu, które odbyło się 24 października, wzięli udział przedstawiciele mediów branży budowlanej oraz architektonicznej. Polski oddział marki WICONA reprezentował Piotr Komala, Dyrektor Handlowy Hydro Building Systems Polska, a gościem specjalnym był Ulf Alfredsson, Business Unit Marketing Manager grupy Hydro Building Systems Sweden AB, w której WICONA reprezentuje produkty klasy premium. W czasie spotkania duży nacisk położono na rolę tej marki w norweskiej grupie Hydro Building Systems GmbH oraz na to, jaki wpływ ma na rozwój budownictwa inwestycyjnego w Polsce i na świecie. - Historia firmy rozpoczęła się w 1948 roku, wraz z założeniem WICONA w Ulm jako odrębnego oddziału Wieland-Werke AG. W ciągu minionych 70 lat, wywodzące się z tych skromnych początków przedsiębiorstwo ewoluowało, tworząc znaną na całym świecie markę, specjalizującą się w wysokiej jakości zaawansowanych technicznie rozwiązaniach systemowych z aluminium do fasad, okien i drzwi - mówił Ulf Alfredsson.
Jedny...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze