KRISHOME Prezentuje nową odsłonę kampanii GWARANCJA SPOKOJU 2021 z Łukaszem Piszczkiem

Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i konceptu KRISHOME - kompletu stolarki do domu. W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia się ambasador - Łukasz Piszczek, który od EURO 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki.

Celem kampanii jest wyeksponowanie, wartości, jaką jest dom, stanowiący swoistą gwarancję spokoju i ostoję. To w jego zaciszu spędziliśmy sporo czasu podczas pandemii, to tu znajdujemy ukojenie po długim dniu pracy, tworzą go najbliższe nam osoby. To również jedna z najważniejszych inwestycji w życiu, warto więc, jak komunikuje marka, zadbać podczas budowy o stolarkę wysokiej jakości.

Marka nawiązała do baśniowej fabuły, w myśl której brama, drzwi, okna i rolety zostają upersonifikowane i ochraniają mieszkańców przed nocnymi marami i strachami, prezentując w ten sposób główne zalety produktów KRISPOL - bezpieczeństwo, funkcjonalność, energooszczędność.

W rolę tytułowego bohatera, wracającego po długim dniu do domu, wcielił się Łukasz

...