SCHÖCK z nową tożsamością marki i nowym logo

Od stycznia 2021 roku Schöck prezentuje się w nowej odsłonie marki. Producent wyrobów budowlanych wykorzystał miniony, burzliwy rok do zmiany swojego wyglądu. Nowy wygląd jest bardziej autentyczny i współczesny. Nowe logo marki, „pieczęć Schöck”, ma jeszcze silniej symbolizować obietnicę najwyższej jakości i niezawodnego połączenia firmy, jej klientów i pracowników, bo w przyszłości będzie nadal wybrzmiewało: ,,postaw na niezawodność”.

- Schöck rozwijał się bardzo pomyślnie w ciągu ostatnich 30 lat. Nasza firma jest bardziej innowacyjna i międzynarodowa niż kiedykolwiek. Chcemy, aby było to widoczne również dla świata zewnętrznego - mówi Mike Bucher, prezes zarządu Schöck AG.

Najbardziej uderzającą cechą tej zmiany jest nowe logo marki. Niebieski kolor użyty w logo jest odtąd ciemniejszy i staje się wiodącym kolorem marki. Nazwa Schöck jest prezentowana wielkimi literami i z nowym sygnetem marki. Ten sygnet - „pieczęć Schöck” - reprezentowany przez dwa blokujące się wsporniki, ma w

...