Bramy garażowe z napędem - posesjonaci
Ania - Czytelniczka Budujemy Dom, górną segmentową bramę użytkuje od 2006 r.
Garaż: w bryle budynku, na dwa samochody, powierzchnia 63 m2; ogrzewany.
Brama garażowa: segmentowa, górna; wymiary 4500 × 2250 mm; wykonana ze stali ocynkowanej o grubości 0,5 mm i wykończona laminatem; wewnątrz segmentów pianka PU o grubości 48 mm. Napęd - z mechanizmem łańcuchowym, system wykrywania przeszkody, ciche i łagodne domykanie, blokada dociskowa. Sterowanie - 3 piloty dwukanałowe.
Ania - Czytelniczka Budujemy Dom, górną segmentową bramę użytkuje od 2006 r.
Rafał - Czytelnik Budujemy Dom, górną segmentową bramę garażową użytkuje od 2016 r.
Garaż: w bryle budynku, dwa samochody, powierzchnia 40 m2; nieogrzewany (grzejnik w kotłowni).
Brama garażowa: segmentowa, górna; wymiary 4600 × 2250 mm, grubość paneli 42 mm; wykonana z blachy stalowej, wykończonej dwoma warstwami lakieru piecowego w kolorze szarym i białym; ocieplenie z pianki PU i przegroda termiczna; wewnętrzny rygiel. Napęd - z paskiem kewlarowym, siła uciągu 1000 N, prędkość do 21 cm/s; system wykrywania przeszkody, ciche i łagodne domykanie, blokada przed podważeniem z zewnątrz. Sterowanie - 2 piloty dwukanałowe i przycisk na ścianie.
Rafał - Czytelnik Budujemy Dom, górną segmentową bramę garażową użytkuje od 2016 r.
Radek - Czytelnik Budujemy Dom, 2 segmentowe bramy garażowe użytkuje od 2018 r.
Garaż: murowany, na dwa samochody, powierzchnia 45,4 m2; ogrzewany.
Bramy garażowe: dwie o szerokości 3 m, segmentowe; wykonane z blachy, pomalowanej proszkowo na kolor antracyt. Napędy - dwa, firmowe, z mechanizmem łańcuchowym. Sterowanie - 4 dwukanałowe piloty.
Radek - Czytelnik Budujemy Dom, 2 segmentowe bramy garażowe użytkuje od 2018 r.
Tomasz - Czytelnik Budujemy Dom, górną segmentową bramę garażową użytkuje od 2010 r.
Garaż: w bryle budynku, na jeden samochód (17 m2); nieogrzewany.
Brama garażowa: segmentowa, górna; szerokość 3 m; z przetłaczanej i ocynkowanej stali wykończonej białym laminatem; wewnątrz segmentów pianka poliuretanowa o grubości 48 mm. Wyposażenie - obrotowa klamka z zamkiem na klucz i ryglem. Prowadnice - z ocynkowanej stali. Napęd - z paskiem kewlarowym, uciąg 700 N, prędkość 15 cm/s, hamowanie przed progiem, blokada dociskowa. Sterowanie - pilotem.
Tomasz - Czytelnik Budujemy Dom, górną segmentową bramę garażową użytkuje od 2010 r.
Bramy garażowe z napędem
Bramy garażowe różnią się konstrukcją i sposobem otwierania. Do nowoczesnych zalicza się segmentowe i rolowane, do tradycyjnych - rozwierane i uchylne. Codzienną obsługę ułatwia napęd, szczególnie wygodny w zimniejszej i deszczowej porze roku. O swoich bramach opowiedzieli nasi Rozmówcy.
Bramy garażowe z napędem
W tym numerze
Aktualności
Projekty domów
Reportaż - posesjonaci
Osprzęt elektroinstalacyjny - posesjonaci
Bramy garażowe z napędem - posesjonaci
Tynki wewnętrzne i podłogi - ABC budowania
Elewacje - ABC budowania
Rynny i systemy przeciwoblodzeniowe - błędy na budowie
Pompy ciepła - mieszkaj zdrowo
Szary styropian - budujemy i remontujemy
Pokrycia, okna dachowe i akcesoria - budujemy i remontujemy
Kotły - budujemy i remontujemy
Kominy i stalowe wkłady kominowe - budujemy i remontujemy
Instalacje alarmowe i inteligentne - budujemy i remontujemy
Centralne odkurzanie - budujemy i remontujemy
Środki ochrony drewna - budujemy i remontujemy
Elektronarzędzia dla majsterkowiczów - budujemy i remontujemy
Osłony przeciwsłoneczne do okien dachowych - budujemy i remontujemy
5 sposobów na... ściany zewnętrzne
5 sposobów na... nawierzchnie w ogrodzie
Drzwi zewnętrzne - nasz wybór
Panele podłogowe - nasz wybór
Baterie zlewozmywakowe - nasz wybór
Łazienkowy odpływ liniowy - ważny detal
Ciepły montaż okien - ważny detal
Okna panoramiczne - nowe standardy
W ogrodzie-parku - urządzamy ogród
Porady eksperta - rubryki stałe