#NACOCZEKAĆ, czyli kampania marki VAILLANT na rzecz ochrony klimatu
4/2021
2-3 minuty
Rola, jaką może odegrać w ochronie klimatu zastosowanie efektywnych energetycznie i ekologicznych instalacji grzewczych, jest ogromna. Doskonale wie o tym marka Vaillant, która oferuje klientom na całym świecie ekologiczne, energooszczędne systemy ogrzewania i wentylacji wykorzystujące odnawialne źródła energii.
Mając na uwadze wkład ekologicznej technologii ogrzewania w ochronę klimatu, marka rozpoczyna kampanię pod hasłem #NACOCZEKAĆ. Będzie w niej uświadamiać odbiorcom rolę, jaką mogą odegrać w zmniejszeniu śladu węglowego oraz ochronie klimatu dzięki zastosowaniu ekologicznych produktów marki Vaillant, a także edukować z zakresu dofinansowań na systemy grzewcze, o jakie mogą starać się właściciele nieruchomości. Kampania #NACOCZEKAĆ poruszy ponadto kwestię zmniejszenia emisji CO2 oraz będzie ostrzegać, że czasu do namysłu mamy niewiele, gdyż zmiana klimatu trwa. Kampania #NACOCZEKAĆ rozpoczęła się już w Polsce i Niemczech, a wkrótce będzie prowadzona w kolejnych 20 krajach.
- Hasło przewodnie naszej kampanii #NACOCZEKAĆ traktujemy bardzo dosłownie - od bieżącego roku dążymy do neutralności klimatycznej. Aby osiągnąć ten cel, opracowaliśmy długoterminową strategię klimatyczną, która zakłada, że do 2030 roku ograniczymy emisję CO2 o 50% w porównaniu z 2018 r. Nasza firma osiągnie to dzięk...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze