Radość bierze się z powietrza - nowa odsłona kampanii #LEPIEJ BEZ SMOGU
11-12/2021
4-5 minut
Pod hasłem „Radość bierze się z powietrza” marki ISOVER, RIGIPS, WEBER rozpoczynają kolejną edycję kampanii społecznej „Lepiej Bez Smogu”, wspierającą rządowe programy na rzecz termomodernizacji. W nowej odsłonie akcji organizatorzy przekonują, że zaangażowanie w ograniczenie smogu dziś przełoży się na to, jakim powietrzem będą oddychać kolejne pokolenia jutro.
„Lepiej bez smogu” - #LepiejBezSmogu - to kampania społeczna realizowana od 2019 roku, promująca przemyślaną termomodernizację budynków, jako pierwszy krok na drodze do przeciwdziałania zanieczyszczeniom powietrza, ale też osiągnięcia komfortu termicznego za rozsądne pieniądze. Jej celem jest podniesienie świadomości na temat źródeł powstawania smogu i optymalnych rozwiązań ograniczających to zjawisko.
- W Polsce wciąż wiele domów jest nieocieplonych, a niska emisja, pochodząca z domowych pieców grzewczych, to jedna z głównych przyczyn smogu. Dzięki kompleksowej modernizacji budynków jednorodzinnych jakość powietrza w naszym kraju może znacząco się poprawić w ciągu kilkunastu lat! To od naszych codziennych decyzji - tych małych względem np. zużycia plastiku, segregacji śmieci, czy ekonomicznej jazdy samochodem, ale też tych większych - budowlano-remontowych wyborów - zależeć będzie jakość naszego życia i naszych bliskich - mówi Anna Kozera, Koordynator kampanii „Lepiej bez smogu”.
...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze