THERMOVAL w nowej odsłonie
11-12/2021
2-3 minuty
Firma Thremoval odświeża swój wizerunek - przeprowadziła lifting logo, materiałów firmowych oraz linii opakowań. Powstała także nowa, bardziej funkcjonalna strona internetowa, a do komunikacji z Klientami przygotowane zostały media społecznościowe i inne narzędzia Internetowe.
- Jako jeden z liderów rynku produktów ogrzewania elektrycznego ciągle słuchamy potrzeb naszych Klientów. Pewność i doświadczenie wynikające z 20-letniej obecności na rynku zaowocowało setkami tysięcy sprzedanych produktów i wieloma zrealizowanymi z sukcesem projektami. Pozwoliło nam to na opracowanie dopasowanych rozwiązań pod kątem użyteczności, a przede wszystkim bezpieczeństwa i korzyści dla użytkowników. Klient oczekuje, że zastosowane rozwiązania zapewnią ciepły i przytulny dom, wygodę i komfort użytkowania. Dzisiejszy rynek to nie tylko produkty, ale również sposób komunikowania oferty oraz dostarczania informacji przydatnych klientowi - mówi Anna Skalska, Dyrektor Zarządzająca Thermovala.
Firma Thermoval chce się także dzielić swoją wiedzą na temat elektrycznego ogrzewania, wokół którego narosło wiele mitów. Dlatego też na nowej stronie w „bazie wiedzy” można znaleźć rzetelne informacje oraz porady w tej tematyce.
Zmienia się zatem wizerunek firmy, natomiast wysoka jakość p...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze