Nowy wygląd opakowań DREWNOCHRON
Tej wiosny niezbędne do pielęgnacji drewna produkty marki Drewnochron zyskały nowoczesną, przejrzystą szatę graficzną z nowym logo. Metamorfoza utrzymana w minimalistycznym stylu jest jednym z elementów kompleksowego rebrandingu. Jedno pozostaje niezmienne: marka stawia na użyteczność i wygodę stosowanych rozwiązań.
Nowe opakowania zostały zaprojektowane tak, aby ułatwiać klientom wybór właściwego produktu. Przede wszystkim ograniczono ilość informacji, a te niezbędne, jak najważniejsze korzyści czy czas ochrony, przedstawiono w ikonograficznej formie, która jest o wiele bardziej przystępna.
W centralnym miejscu opakowania znalazły się najważniejsze dane: nazwa oraz kolor lub efekt wykończenia. Dodatkowo każdej z kategorii: impregnatom, lakierobejcom, olejom i lakierom, przyporządkowano konkretne i czytelne zastosowanie: surowe drewno, płoty, altany, elewacje drewniane, fasady, drzwi, okna, meble ogrodowe oraz tarasy, meble, schody i podłogi.
Nowy projekt podkreśla profesjonalne
...