Nowy wygląd opakowań DREWNOCHRON
4/2019
minutę
Tej wiosny niezbędne do pielęgnacji drewna produkty marki Drewnochron zyskały nowoczesną, przejrzystą szatę graficzną z nowym logo. Metamorfoza utrzymana w minimalistycznym stylu jest jednym z elementów kompleksowego rebrandingu. Jedno pozostaje niezmienne: marka stawia na użyteczność i wygodę stosowanych rozwiązań.
Nowe opakowania zostały zaprojektowane tak, aby ułatwiać klientom wybór właściwego produktu. Przede wszystkim ograniczono ilość informacji, a te niezbędne, jak najważniejsze korzyści czy czas ochrony, przedstawiono w ikonograficznej formie, która jest o wiele bardziej przystępna.
W centralnym miejscu opakowania znalazły się najważniejsze dane: nazwa oraz kolor lub efekt wykończenia. Dodatkowo każdej z kategorii: impregnatom, lakierobejcom, olejom i lakierom, przyporządkowano konkretne i czytelne zastosowanie: surowe drewno, płoty, altany, elewacje drewniane, fasady, drzwi, okna, meble ogrodowe oraz tarasy, meble, schody i podłogi.
Nowy projekt podkreśla profesjonalne podejście marki do potrzeb klienta i wysoką jakość produktu. Całość wizualnej metamorfozy spaja nowe logo - proste i nowoczesne, z widocznymi słojami - doskonale wyraża charakter kategorii, której Drewnochron jest liderem od ponad 36 lat.
www.drewnochron.pl...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze