WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat
9/2019
4-5 minut
W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek.
Przez 30 lat istnienia marka WIŚNIOWSKI przeszła wielkie zmiany. Od rodzinnej firmy zaczynającej działalność w garażu, stała się potentatem na skalę europejską z fabryką zajmującą 27 hektarów. Trzy dekady nie zmieniły jednak podejścia do klienta, gdyż to on i jego potrzeby są najważniejsze. Dopasowanie produktów do wymagań klientów jest dla marki bardzo istotne, dlatego zawsze dąży do pełnej customizacji, którą wciąż utrzymuje, mimo masowej produkcji, co wyróżnia markę spośród konkurencji. Dzięki temu każdy z nas może mieć np. bramę dokładnie taką, jakiej potrzebuje i nie jest skazany na wybór spośród kilku wzorów dostępnych u producenta. WIŚNIOWSKI już od 30 lat dostarcza do domów i posesji oraz firm najnowocześniejsze produkty, które wyróżniają się jakością i co roku doceniane są przez branżę oraz wykonawców, którzy przyznają marce wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.
Tylko w roku swojego 30-lecia marka WIŚNIOWSKI wprowadziła szereg nowości i ulepszeń zarówno w ofercie do domu j...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze