Rebranding marki BRAAS
6/2019
2-3 minuty
Grupa BMI to największa firma oferująca rozwiązania systemowe na dachy płaskie oraz dachy spadziste w Europie, a także Azji oraz Afryce. W ramach uspójnienia identyfikacji grupy BMI w Polsce, podjęto decyzję o ujednoliceniu formy komunikacji z rynkiem. W ramach tej zmiany wszystkie lokalne marki, także funkcjonujące w Polsce, zostały objęte zmianą logotypów.
Dotyczy to tak znanych marek jak: Braas, Icopal czy Awak. - Proces rebrandingu marki nie ograniczy się jedynie do zmiany logo marki. Nasz dział marketingu opracowuje nowe broszury i formy wizualizacji, w wyniku których już wkrótce powstaną nowe materiały dedykowane naszym klientom. Niezmiennie będziemy pracować nad tym, żeby Braas był synonimem ciągłego rozwoju i najwyższej jakości - mówi Grzegorz Barycki, Prezes Zarządu Monier Braas.
Jako część BMI Group, firma Monier Braas bez zmian pozostaje specjalistą w dziedzinie dachów spadzistych. Klienci w ofercie znajdą dachówki betonowe oraz ceramiczne, blachodachówki panelowe, akcesoria dachowe, izolacje i wysokosprawne systemy fotowoltaiczne. Wszystkie produkty Braas są ze sobą w pełni kompatybilne i spełniają wszelkie wymagania zawarte w polskich i europejskich normach. Potwierdzają to wnikliwe badania przeprowadzane każdorazowo przed dopuszczeniem produktów do użytkowania. Dodatkowo Monier Braas oferuje jedyną na rynku Gwarancję Syste...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze