Rebranding marki BRAAS

Grupa BMI to największa firma oferująca rozwiązania systemowe na dachy płaskie oraz dachy spadziste w Europie, a także Azji oraz Afryce. W ramach uspójnienia identyfikacji grupy BMI w Polsce, podjęto decyzję o ujednoliceniu formy komunikacji z rynkiem. W ramach tej zmiany wszystkie lokalne marki, także funkcjonujące w Polsce, zostały objęte zmianą logotypów.

Dotyczy to tak znanych marek jak: Braas, Icopal czy Awak. - Proces rebrandingu marki nie ograniczy się jedynie do zmiany logo marki. Nasz dział marketingu opracowuje nowe broszury i formy wizualizacji, w wyniku których już wkrótce powstaną nowe materiały dedykowane naszym klientom. Niezmiennie będziemy pracować nad tym, żeby Braas był synonimem ciągłego rozwoju i najwyższej jakości - mówi Grzegorz Barycki, Prezes Zarządu Monier Braas.

Jako część BMI Group, firma Monier Braas bez zmian pozostaje specjalistą w dziedzinie dachów spadzistych. Klienci w ofercie znajdą dachówki betonowe oraz ceramiczne, blachodachówki panelowe, akcesoria

...