Kampania „Lepiej bez smogu”
7-8/2019
2-3 minuty
Choć wraz z nadejściem lata, temat smogu ucichł to problem wcale nie zniknął. Przeciwnie, to dobry moment, by pomyśleć o ociepleniu i zadbać o jakość powietrza, którym oddychać będziemy zimą. ISOVER wraz z Kamilem Stochem, Anką Dziedzic oraz Antonio Lindbackiem w ramach kampanii „Lepiej bez smogu” zachęcają Polaków do zjednoczenia się w walce o czyste powietrze i udziału w konkursie, w którym główną nagrodą są vouchery na produkty do termoizolacji.
„Lepiej bez smogu” to kampania społeczna o charakterze ogólnopolskim, której celem jest podniesienie świadomości istoty ocieplenia domów w walce ze smogiem. W akcję zaangażowali się lubiani sportowcy, którzy wzięli również udział w krótkim filmie promującym kampanię. W video ambasadorzy wspólnie oczyszczają mur z brudu osadzającego się z powietrza. W ten alegoryczny sposób marka zwraca uwagę na problem jakości powietrza i chce dotrzeć do Polaków z prostym przekazem.
W ramach kampanii prowadzony jest również konkurs dla inwestorów indywidualnych, w którym ISOVER zachęca do przygotowania krótkich motywujących filmów oraz podzielenia się swoim sposobem na życie bez smogu w przyjaznym i komfortowym środowisku. Nagrodzonych zostanie 20 laureatów, którzy otrzymają vouchery na zakup produktów ISOVER, w tym bon dla zwycięzcy o wartości 30 000 zł oraz kolacja z ambasadorami. Ponadto przez cały rok różnymi środkami ISOVER promować będzie ideę termoizolacji polskich domów. Po więcej szczegółów...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze