Design produktów KÄRCHER doceniony w prestiżowym konkursie IF DESIGN 2019
10/2019
2-3 minuty
Co jeśli okazałoby się, że niemiecki producent sprzętu służącego utrzymaniu czystości oferuje nie tylko urządzenia skuteczne i wytrzymałe, lecz także pięknie zaprojektowane. „Jeśli” warto zamienić na „gdy” ponieważ w tym roku po raz kolejny wzornictwo Kärcher zdobyło najwyższe laury. Jedno z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych wyróżnień w świecie wzornictwa przemysłowego, iF Design 2019, przyznano za dwa wyroby niemieckiego giganta. Kapituła doceniła nowy mop elektryczny FC 3 oraz przełomową myjkę ciśnieniową KHB. Oba urządzenia są zasilane bateryjnie, pozwalają więc na swobodę pracy i to zarówno w domu (mop FC 3), jak i na posesji (myjka KHB).
Świadomość tego, że ludzie chcą otaczać się pięknymi, dobrze zaprojektowanymi przedmiotami była zawsze cechą właścicieli firmy Kärcher. W 1974 r. jej prezeska Irena Kärcher wprowadziła, wyróżniający produkowane przez koncern sprzęty od konkurencji radosnym i energetycznym kolorem żółtym. Była to, jak się okazało, doskonała decyzja. Od tego czasu klienci na całym świecie kojarzą charakterystyczny, słoneczny kolor z najwyższej jakości sprzętem czyszczącym.
Unikalne wzornictwo urządzeń Kärcher wciąż wyróżnia się na rynku. Dążenie do połączenia funkcjonalności i łatwości obsługi z atrakcyjną estetyką jest mocno zakorzenione w historii firmy. Za design produktów do domu i ogrodu od prawie dwóch dekad odpowiada ta sama osoba. Jest nią Michael Meyer, dyrektor ds. projektowania przemysłowego produktów H&G. To jego zespołowi firma zawdzięcza szereg nagród i wyróżnień w konkursach wzorniczych, lecz także miliony zadowolonych klientów, którzy mogą cieszyć się na co dzień, wykonując prace p...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze