BUDERUS startuje z komunikacją w mediach społecznościowych
11-12/2019
minutę
Od połowy września Buderus, poza oficjalną stroną korporacyjną, jest również obecny na Facebooku oraz Instagramie. W ten sposób marka chce jeszcze intensywniej prowadzić komunikację z obecnymi oraz potencjalnymi klientami.
Na profilach Buderus Polska znajdą się informacje o najnowszych produktach wchodzących na rynek, technologiach oraz nowych funkcjonalnościach już istniejących systemów grzewczych. Obserwujący będą również na bieżąco informowani o najważniejszych wydarzeniach organizowanych przez markę. W swojej komunikacji Buderus stawia na najważniejsze tematy w branży grzewczej: innowacyjność, systemowość oraz ekologię.
tel. 801 777 801www.buderus.pl...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze