Złoty Laur Konsumenta 2019 dla TERMO ORGANIKI
1-2/2019
4-5 minut
Termo Organika, największy polski producent styropianu, kolejny raz została wyróżniona prestiżową nagrodą „Złoty Laur Konsumenta” w kategorii „Producenci styropianu” oraz „Systemy ociepleń”.
Laur Konsumenta to jeden z najbardziej prestiżowych ogólnopolskich projektów konsumenckich. W ramach plebiscytu co roku wybierane są najpopularniejsze i godne zaufania marki, produkty i usługi branży budowlanej. Na podstawie wieloetapowego sondażu danej marki wśród konsumentów, uwzględniane są następujące czynniki: m.in. innowacyjny charakter produktów/ usług, elementy przewagi konkurencyjnej czy dynamika wzrostu popularności. Badania opinii prowadzone są podczas rozmowy telefonicznej oraz za pomocą sond na popularnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno- społecznościowych. Ogólnopolski plebiscyt Laur Konsumenta prowadzony jest w kilkunastu kategoriach na grupie ponad 1000 respondentów. W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach, konsumenci zaufali styropianowi i systemowi ociepleń Termo Organika, przyznając im najwyższe, złote wyróżnienie.
- O wynikach plebiscytu Laur Konsumenta decyduje najbardziej obiekt...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze