100-lecie NSG GROUP
1-2/2019
4-5 minut
Perspektywy, plany na przyszłość, nowe produkty i rozwiązania, ale też podsumowanie dotychczasowych osiągnięć były tematami poruszanymi podczas obchodów 100-lecia NSG Group, właściciela marki Pilkington. W wydarzeniu uczestniczył Zarząd firmy, pracownicy poszczególnych działów oraz przedstawiciele mediów branżowych i biznesowych.
Koncern od 2006 roku jest właścicielem marki Pilkington, do której już od 1993 roku należy dawna Huta Szkła Okiennego „Sandomierz”. W sandomierskiej siedzibie firmy, gdzie zorganizowano spotkanie, prezes Pilkington Automotive Poland i Country Manager Grupy NSG w Polsce - Ryszard Jania - przybliżył historię zakładu, jego prywatyzacji, a następnie przejęcia przez japoński koncern. Zaprezentował zmiany, jakie na przestrzeni ostatnich lat zachodziły w hucie w Sandomierzu oraz pozostałych zakładach produkcyjnych i przetwórczych, należących do NSG Group w Polsce.
- Zatrudniamy obecnie ponad 4000 osób w blisko dwudziestu lokalizacjach na terenie całego kraju. Nasze szyby znajdują się w co czwartym oknie w Polsce, a z zakładów w Sandomierzu i Chmielowie wyjeżdża rocznie 10 milionów szyb samochodowych, przeznaczonych dla prawie wszystkich marek samochodów, zarówno osobowych, dostawczych, jak i specjalistycznych - mówi Ryszard Jania. Ostatnie lata to czas intensywnego rozwoju i inwestycji, ni...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze