Tomasz Chmielewski, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Novoferm Polska

Jako producent bram garażowych, przemysłowych, drzwi i napędów jesteśmy na polskim rynku od ponad 20 lat. Przez ten czas obserwowaliśmy, jak zmieniały się potrzeby inwestorów. Na początku najważniejsza była cena i proste rozwiązania - to one były wyznacznikiem najlepszej oferty. Wraz z upływem czasu ta tendencja się zmieniała. Cena nadal była ważna, ale osoby budujące dom coraz częściej zwracały uwagę również na jakość.

Obecnie producenci dokładają wszelkich starań, aby oferowane produkty były sprawdzone, certyfikowane i najwyższej jakości. Tylko dobry produkt jest w stanie zachęcić do zakupu klienta, który oczekuje wysokiej jakości, bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań. Niska cena nie jest już najważniejszą zaletą i nie decyduje o zakupie.

Obecnie pojawiła się także nowa tendencja. Bo, gdy jakość wydaje się być czymś oczywistym i gwarantowanym, ważny staje się design. Dotyczy to także bram garażowych.

Nasi klienci i inwestorzy zwracają szczególną uwagę na estetykę produktu, na to,

...