Tomasz Chmielewski, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Novoferm Polska
5/2019
2-3 minuty
Jako producent bram garażowych, przemysłowych, drzwi i napędów jesteśmy na polskim rynku od ponad 20 lat. Przez ten czas obserwowaliśmy, jak zmieniały się potrzeby inwestorów. Na początku najważniejsza była cena i proste rozwiązania - to one były wyznacznikiem najlepszej oferty. Wraz z upływem czasu ta tendencja się zmieniała. Cena nadal była ważna, ale osoby budujące dom coraz częściej zwracały uwagę również na jakość.
Obecnie producenci dokładają wszelkich starań, aby oferowane produkty były sprawdzone, certyfikowane i najwyższej jakości. Tylko dobry produkt jest w stanie zachęcić do zakupu klienta, który oczekuje wysokiej jakości, bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań. Niska cena nie jest już najważniejszą zaletą i nie decyduje o zakupie.
Obecnie pojawiła się także nowa tendencja. Bo, gdy jakość wydaje się być czymś oczywistym i gwarantowanym, ważny staje się design. Dotyczy to także bram garażowych.
Nasi klienci i inwestorzy zwracają szczególną uwagę na estetykę produktu, na to, jak komponuje się z bryłą budynku, czy wpisuje się w obowiązujące trendy kolorystyczne. Przykładem może być jeden z ostatnio najchętniej wybieranych kolorów - RAL 7016 (antracyt). Kolor ten dobrze się komponuje z najpopularniejszymi odcieniami szarości oraz z innymi kolorami zastosowanymi w obszarze elewacji. Odcień RAL 7016 doskonale wpisuje się w minimalistyczny i designerski trend wykończenia nowoczesnych budynków....
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze