Anna Śpiewak, Prezes Zarządu Austrotherm

W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy duże zmiany w kwestii doboru materiałów termoizolacyjnych przez naszych klientów. Nasz dzisiejszy odbiorca, to klient z dużym zasobem wiedzy, świadomy podejmowanych decyzji, a przede wszystkim skupiony na korzyściach, które wynikają z prawidłowo dobranego systemu docieplenia.

Nie zawsze było to standardem. Jeszcze kilka lat temu klienci wybierali styropian głównie w oparciu o cenę, nie zwracając uwagi na jego parametry. Wiele pracy włożyliśmy, aby nasz odbiorca dowiedział się, dlaczego warto zainwestować w materiał lepszej jakości. Staraliśmy się, aby dostrzegł, że z pozoru wyższa cena 1 m3 styropianu tylko w nieznacznym stopniu podnosi całościowy koszt docieplenia, dając jednak wiele korzyści w procesie użytkowania obiektu. Cały czas obserwujemy pozytywne efekty naszych działań.

Dwa fakty są dla nas najbardziej optymistyczne. Pierwszy to coroczny wzrost średniej grubości sprzedawanych płyt, co świadczy o systematycznej poprawie

...