Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu WIŚNIOWSKI

Inwestorzy wbrew pozorom mają bardzo sprecyzowane potrzeby: produkt ma być najbezpieczniejszy, najbardziej komfortowy i najnowocześniejszy. Producenci przez lata przekuwali te bardzo ogólne oczekiwania na konkretne produkty. Drogą ewolucji doszliśmy dziś do sytuacji, w której klienci mają możliwość nie tyle personalizacji, co wręcz kastomizacji zamówień.

To sytuacja, którą pozytywnie odbiera cały rynek. Inwestorzy mają pewność, że otrzymają produkty, które spełniają ich oczekiwania estetyczne i funkcjonalne. Producenci z kolei nie muszą polegać na „uśrednionych” potrzebach rynku, oferując klientowi rozwiązania szyte na miarę.

Inwestorzy bez obaw patrzą w przyszłość, zachwycają się nowoczesnymi rozwiązaniami i szukają niecodziennych możliwości. Firmy, by dotrzymać kroku ich potrzebom, muszą rozwijać się holistycznie. To nie tylko oferta powinna być poddawana rewolucjom. Wymagają jej wszystkie obszary funkcjonowania firmy, a przede wszystkim linie produkcyjne. Przestarzałe maszyny nie są

...