Andrzej Chłopek, Dyrektor Handlowy Probet-Dasag

Na przestrzeni lat da się zaobserwować zmianę światopoglądową inwestorów prywatnych w zakresie budowy domu. Wiąże się to m.in. z poprawą warunków bytowych Polaków, wzrostem zarobków oraz większym otwarciem na Europę i świat. Co za tym idzie? Przede wszystkim świetna znajomość obowiązujących trendów.

Polacy chcą mieszkać modnie i szukają inspiracji w mediach wnętrzarskich, budowlanych, a dodatkowo chętnie śledzą profile społecznościowe celebrytów i influencerów. Mnogość wyboru materiałów wykończeniowych, jakie obecnie oferuje rynek, pozwala realizować nawet najbardziej wyszukane pomysły. Jednak moda to nie wszystko. Inwestorzy wydają swoje pieniądze coraz bardziej świadomie na to, co solidne i trwałe. Taniość przestała być już jednym ze znaczących kryteriów wyboru. Wręcz przeciwnie - wolimy niekiedy wydać więcej na materiały o lepszych parametrach użytkowych. Szeroki dostęp do wiedzy specjalistycznej, m.in. tej dotyczącej technologii wytwarzania materiałów budowlanych i

...