Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager Drewnochron
5/2019
2-3 minuty
36 lat z Drewnochronem
Jednorodzinne budownictwo mieszkaniowe przeszło ogromną metamorfozę: od wielopiętrowych, murowanych domów po popularne w ostatnich latach proste budynki pasywne czy drewniane, wzniesione w konstrukcji szkieletowej, których nieodzownym elementem jest też ogród zapewniający komfortową strefę relaksu. Coraz częściej inwestorzy zwracają uwagę na energooszczędność inwestycji, a także jakość materiałów budowlanych i ich wpływ na środowisko, a przede wszystkim na zdrowie oraz samopoczucie mieszkańców. Widoczne są inspiracje architekturą mieszkaniową Skandynawów.
Wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów również zmienia się nasza marka, która jest obecna na polskim rynku od 36 lat. Aby wspierać naszych konsumentów i ułatwić wybór, rozbudowywaliśmy portfolio zróżnicowane pod względem rodzajów preparatów, efektów wykończenia, kolorów, a także komfortu użytkowania.
Z czasem asortyment ewoluował w kierunku produktów hybrydowych o szerokim zastosowaniu, łączących w jednej formule właściwośc...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze