Finał akcji CSR firmy WIŚNIOWSKI
5/2019
4-5 minut
W sobotę 30 marca w Heron Live Hotel nad Jeziorem Rożnowskim odbyła się uroczysta gala podsumowująca nowatorską akcję CRS firmy WIŚNIOWSKI, czyli grę 2 THE LIGHT. Charytatywna gra okazała się sukcesem, a pomóc udało się trzem fundacjom z Krakowa, Warszawy i Gdańska, z których każda otrzymała czek o wartości 100 000 zł!
Aż 87 000 rozpoczętych gier, 20 000 pobrań aplikacji, kilkaset publikacji w mediach, wsparcie gwiazd i influencerów w social mediach i oczywiście setki tysięcy wyskakanych monet, to wszystko przełożyło się na sukces projektu firmy WIŚNIOWSKI oraz jej partnerów, którzy wspólnie przekazali na cele charytatywne aż 300 000 zł.
Założenie akcji było bardzo proste. Należało pobrać aplikację na telefon lub wejść na www.2thelight.pl i zagrać w emocjonującą grę. Gracz przechodził przez trzy miasta: Kraków, Warszawę i Gdańsk, pokonywał przeszkody, aby dostarczyć tajemniczą paczkę, która ma uratować życie przyjaciela. Cały czas zbierał też wirtualne monety, które mógł później przekazać na darowiznę, firma WIŚNIOWSKI zamieniała je na prawdziwe pieniądze dla trzech fundacji.
W konferencji podsumowującej projekt udział wzięli prezes firmy WIŚNIOWSKI Krystyna Baran, pomysłodawczyni akcji Manager Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI, Elżbieta Solewska, ambasador akcji, aktor Tomasz Karolak ora...
Aby przeczytać cały artykuł,
kup dostęp do Budujemy Dom online
kup dostęp do Budujemy Dom online
Uzyskasz dostęp do całego archiwum magazynu Budujemy Dom,
wydań specjalnych oraz miesięcznika Czas na Wnętrze